První chodba u vstupu do kláštera na Bílé Hoře hostí site-specific instalaci Any Gzirishvili. Gzirishvili (nar. 1992, Tbilisi) je umělkyně, která pracuje napříč různými médii – sochou, kresbou, videem, instalací, performancí i textem. Jako jemný zásah do barokního prostoru kláštera Gzirishvili rekonstruovala jedno ze svých dřívějších děl.
              
              Místně specifická instalace sestavená z obnošených dámských kabelek interpretuje polyfonii prostřednictvím předmětů, které ženy obvykle nosí – a které jsou určeny k nošení jiných věcí. Dílo Bez názvu, 2025 tak jako by dávalo hlas mnoha anonymním ženám. Jak je pro tvorbu Gzirishvili typické, tematizuje otázky třídy, genderu, vykořenění a současné geopolitické situace.
              
              Ana Gzirishvili
              Bez názvu, 2025
              nošené kabelky, ozdobné hřebíky, dřevěná konstrukce
              17 × 33 × 250 cm, 17 × 33 × 250 cm, 17 × 33 × 150 cm
              s laskavým svolením autorky
              
                   
                   
                   
                   
                  